Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019 2. polugodište |
OŠ OBROVAC |
PŠ KRUŠEVO |
PŠ KARIN |
PŠ ŽEGAR |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Poštovani učitelji četvrtih razreda,
Iako su za mene kao profesoricu glazbene kulture učenici četvrtog razreda još maleni, u razrednoj nastavi oni su dovoljno odrasli i zreli za upoznavanje bogatog svijeta glazbe. Zato su aktivnosti četvrtog razreda nešto zahtjevnije.
U prilogu vam šaljem pjesmu “ Najljepši planet na svijetu” te aktivnosti za istu.
Planirane aktivnosti
Pjesmu učenici usvajaju po sluhu tehnikom oponašanja. Učenike potaknemo na lijepo pjevanje - prirodno opušteno držanje, disanje dijafragmom i jasnom dikcijom (izgovor teksta)
Kad su učenici sigurni u pjevanju, prvo pjesmu prate plješčući dobe, a nakon toga pjesmu prate dostupnim ritamskim glazbalima (štapići, tamburin, triangle itd.) kojim će istaknuti tešku i laku dobu. Mijenjamo tempo i karakter pjesme, pjevajući je nježno, veselo, tužno, tiho itd. Uz promjernu brzine mijena se ugođaj i karakter pjesme.
Učenici izvode brojalicu koračanjem teške i lake dobe uz sviranje četvrtinki (doba) dostupnim ritamskim glazbalima ili tjeloglazbom.
Koristeći zapis obojenih tonova sviraju dobe na boomwhackersima.
SLUŠANJE: https://www.youtube.com/watch?v=kOsf4t0BuIY
Prvo slušanje: Razgovor o tekstu pjesme; o čemu pjesma govori, kada se obilježava Dan planeta Zemlje, zašto je važan taj dan i zašto se obilježava što možemo učiniti kako bi sačuvali naš planet?
Drugo slušanje: Učenici prate izvedbu kucanjem prstima po klupi (pucketanjem prstima, tapšanjem po koljenima) prateći glazbeni puls), određuju izvođački sastav (pjevačke glasove), određuju tempo izvedbe (brz,spor, umjeren, promjenjiv i ugođaj pjesme.
Treće slušanje: Učenici uspoređuju svoju izvedbu pjesme “ Najljepši planet na svijetu” sa slušnim primjerom. Raspravljaju i odabiru koja im se pjesma više sviđa i obrazlažu zašto.