Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019 2. polugodište |
OŠ OBROVAC |
PŠ KRUŠEVO |
PŠ KARIN |
PŠ ŽEGAR |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Tijekom Mjeseca školskih knjižnica održane su radionice poticanja čitanja u 1. i 2. razredu MŠ Obrovac pod nazivom „Vuk koji je ispao iz knjige“.
Radionice su počele ponavljanjem osnovnih pravila ponašanja u knjižnici kako bi se djeca prisjetila osnova ponašanja u knjižničnom prostoru i pravilima čuvanja knjiga. Nakon toga, knjižničarka je postavila pitanje: „Što mislite, može li lik ispasti iz knjige?“ Dok su djeca razmišljala, započela je s čitanjem slikovnice „Vuk koji je ispao iz knjige“, autora Thierryja Robbrechta, a vuk je „slučajno“ ispao iz knjige, što je djecu nasmijalo, začudilo, ali i potaknulo da razmisle o mogućnostima u svijetu bajki i mašte.
Nakon čitanja slikovnice u 1. razredu, uslijedila je kreativna aktivnost – bojanje šablone vuka, a zatim su učenici odglumili scenu iz priče. Djeca su improvizirala, stvarajući vlastite verzije vukove avanture.
U drugom razredu, prije čitanja, knjižničarka je učenike upoznala s osnovnim dijelovima knjige:
Nakon čitanja, drugaši su dobili primjerke slikovnice, istraživali su i označili dijelove knjige na radnom listiću te ilustrirali svoje verzije naslovnice za knjigu, razmišljajući o tome kako bi željeli da knjiga izgleda.
Cjelokupno iskustvo bilo je vrlo pozitivno, a djeca su se zabavljala dok su učila o knjigama, pričama i kreativnom izražavanju. Aktivno su sudjelovali u svim dijelovima programa, od istraživanja dijelova knjige, čitanja, do kreativnih igara i crtanja, te su razvijala svoje vještine izražavanja, kreativnosti i suradnje. Na kraju radionice, svako dijete je dobilo straničnik kao poticaj za daljnje čitanje i istraživanje drugih knjiga.