preskoči na sadržaj

Osnovna škola Obrovac

Login
E-pošta škole:

obrovac@os-obrovac.skole.hr

 

Upisi u srednju školu 2024/2025

E-dnevnik

Vremenik
 

Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019

2. polugodište

OŠ OBROVAC
PŠ KRUŠEVO
PŠ KARIN
PŠ ŽEGAR

 

Anketa
Vi ste?





Tražilica
Anketa
Koliko vremena dnevno provodite na facebooku?





Kalendar
« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi


 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 226998
Ovaj mjesec: 886
Ovaj tjedan: 136
Danas: 49
Vijesti iz knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionice poticanja čitanja
Autor: Jelena Gnjidić, 5. 12. 2024.

Tijekom Mjeseca školskih knjižnica održane su radionice poticanja čitanja u 1. i 2. razredu MŠ Obrovac pod nazivom „Vuk koji je ispao iz knjige“.


Radionice su počele ponavljanjem osnovnih pravila ponašanja u knjižnici kako bi se djeca prisjetila osnova ponašanja u knjižničnom prostoru i pravilima čuvanja knjiga. Nakon toga, knjižničarka je postavila pitanje: „Što mislite, može li lik ispasti iz knjige?“ Dok su djeca razmišljala, započela je s čitanjem slikovnice „Vuk koji je ispao iz knjige“, autora Thierryja Robbrechta, a vuk je „slučajno“ ispao iz knjige, što je djecu nasmijalo, začudilo, ali i potaknulo da razmisle o mogućnostima u svijetu bajki i mašte.

Nakon čitanja slikovnice u 1. razredu, uslijedila je kreativna aktivnost – bojanje šablone vuka, a zatim su učenici odglumili scenu iz priče. Djeca su improvizirala, stvarajući vlastite verzije vukove avanture.

U drugom razredu, prije čitanja, knjižničarka je učenike upoznala s osnovnim dijelovima knjige:

  • Korice: što predstavljaju, kako privlače pažnju čitatelja i što se može vidjeti na prednjoj i stražnjoj strani korica.
  • Knjižni blok: razgovaralo se o unutrašnjem dijelu knjige.
  • Hrbat: objašnjeno je čemu služi i kako se knjige organiziraju na policama knjižnice prema hrptu.

Nakon čitanja, drugaši su dobili primjerke slikovnice, istraživali su i označili dijelove knjige na radnom listiću te ilustrirali svoje verzije naslovnice za knjigu, razmišljajući o tome kako bi željeli da knjiga izgleda.

Cjelokupno iskustvo bilo je vrlo pozitivno, a djeca su se zabavljala dok su učila o knjigama, pričama i kreativnom izražavanju. Aktivno su sudjelovali u svim dijelovima programa, od istraživanja dijelova knjige, čitanja, do kreativnih igara i crtanja, te su razvijala svoje vještine izražavanja, kreativnosti i suradnje. Na kraju radionice, svako dijete je dobilo straničnik kao poticaj za daljnje čitanje i istraživanje drugih knjiga.

FOTOGALERIJA





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju