Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019 2. polugodište |
OŠ OBROVAC |
PŠ KRUŠEVO |
PŠ KARIN |
PŠ ŽEGAR |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Osnovna škola Obrovac u suradnji s Knjižnicom i čitaonicom POU Obrovac sudjeluje u županijskoj manifestaciji poticanja čitanja.
Ovogodišnja manifestacija Zadar čita održava se u tjednu od 15. do 20. travnja 2013. godine. To je ujedno i jubilarna obljetnica ove kulturne manifestacije koju već petu godinu zaredom organizira Gradska knjižnica u Zadru, a povezuje brojne ustanove i organizacije na području promicanja čitanja. Manifestacija je uvrštena u Dane Zadarske županije.
Brojne škole, muzeji, knjižnice, dječji vrtići, udruge i ostali koji se bave promicanjem čitanja mogu sudjelovati u programu. Aktivnosti koje se organiziraju su raznolike: književni susreti, radionice, izložbe, javna čitanja…
Naša škola je i ove godine sudjelovala u obilježavanju manifestacije Zadar čita. U suradnji s Knjižnicom i čitaonicom POU Obrovac organizirali smo čitanje priča i pjesama hrvatskih dječjih pisaca. U ponedjeljak, 15. travnja učenici nižih razreda OŠ Obrovac družili su se s knjigama na dječjem odjelu narodne knjižnice u Obrovcu. Učenike su pratile njihove učiteljice Anđelka, Marija i Kata, učitelj Marinko i školska knjižničarka Jelena.
Za učenike je ova manifestacija od velike koristi jer kontakt s knjigama od najranije dobi predstavlja važan način uspostavljanja emocionalnog odnosa djeteta s knjigom. Knjižnice su za to najpogodnije mjesto jer omogućavaju slobodan pristup raznovrsnim knjigama i ostalim izvorima znanja.
Istraživanja su pokazala da čitanje značajno doprinosi intelektualnom i mentalnom razvoju djece te da utječe na razvoj sposobnosti koncentracije. Djeca koja uživaju u čitanju imaju razvijenije kreativne sposobnosti te postižu bolje rezultate u školi. Djetetov vokabular i vještina čitanja brže se i kvalitetnije razvijaju kroz proces slušanja čitanja, razumijevanja i razgovora o pročitanom.