preskoči na sadržaj

Osnovna škola Obrovac

Login
E-pošta škole:

obrovac@os-obrovac.skole.hr

 

Upisi u srednju školu 2024/2025

E-dnevnik

Vremenik
 

Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019

2. polugodište

OŠ OBROVAC
PŠ KRUŠEVO
PŠ KARIN
PŠ ŽEGAR

 

Anketa
Vi ste?





Anketa
Koliko vremena dnevno provodite na facebooku?





Kalendar
« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi


 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 227005
Ovaj mjesec: 893
Ovaj tjedan: 143
Danas: 56
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
REZULTATI PRVOG KOLEGIJALNOG OPAŽANJA
Autor: Marijana Pejčinović, 30. 9. 2024.

„Kolegijalno opažanje nastave oblik je međusobne podrške koji se pokazuju djelotvornim za unapređivanje kvalitete nastavnog procesa“.


Da ova rečenica nije samo obična definicija pokazalo se u praksi kada je u razrednoj nastavi došlo do korelacije između Informatike (prof. Miljenko Borojević) i sata Prirode (učiteljica Marijana Pejčinović) upravo zahvaljujući kolegijalnom opažanju.

Praktična provedba sastojala se od tri faze:

1.pripremni dogovor

2.proces opažanja

3.razgovor nakon opažanja

Uključeni profesori imali su ulogu opažanog i opažača.

Opažajući svoje učenike na satu informatike ostala sam ugodno iznenađena njihovom informatičkom pismenošću te sam to znanje odlučila iskoristiti na satu prirode kako bi nastavni proces učinila zanimljivim i uzbudljivim.

U tom periodu smo se spremali na jednodnevni izlet u NP Krka. Učenicima sam dala zadatak da istraže sljedeća područja:

1.Biljni i životinjski svijet

2.Hidoelektrana Jaruga

3.Slapovi i Bobodolsko jezero

4.Kulturno – povijesne znamenitosti u NP Krka

Skidala se prašina sa Enciklopedija iz knjižnice, pretraživao se Internet, preuzimale su se fotografije…a zatim su se prikupljeni podaci primjenjivali u power point prezentaciji koristeći animacije, dijaprojekcije i ostala stečena informatička znanja.

Na kraju procesa učenici su imali zadatak prezentirati prikupljene podatke o NP Krka, nakon čega je uslijedilo vrednovanje za i kao učenje ali i formativno. Od učiteljice čista 5.

Oduševljenju i sreći nije bilo kraja u što ćete se uvjeriti kada u foto-galeriji ugledate njihove široke osmijehe dok prezentiraju prikupljene informacije.

I na kraju ove objave želim napomenuti da je unutar našeg obrazovanja izuzetno  važno razvijati valjane metode vrednovanja, praćenja i unapređivanja nastave koje mogu biti podrška učiteljima u njihovim nastajanjima da se usavršavaju i razvijaju vlastite učiteljske kompetencije.

FOTOGALERIJA

Učiteljica: Marijana Pejčinović





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju