Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019 2. polugodište |
OŠ OBROVAC |
PŠ KRUŠEVO |
PŠ KARIN |
PŠ ŽEGAR |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje 14. svibnja 2022. godine u Zagrebu održana je Državna smotra građanskog odgoja i obrazovanja u povezanosti s drugim međupredmetnim temama – Projekt građanin.
Cilj smotre je omogućiti učenicima stjecanje građanske kompetencije i praktičnog političkog obrazovanja usmjerenog na razvoj dobrobiti pojedinca i društvene zajednice, promicanje dječjih prava i međusobnu suradnju, odgovorno ponašanje u zajednici, poštivanje svakoga bez obzira na različitosti, potrebu očuvanja kulturne baštine i identiteta te ekološku osviještenost i održivi razvoj.
Smotra je započela u 9.00 sati u Osnovnoj Školi Grigora Viteza uvodnim obraćanjem dr. sc. Dubravke Brezak Stamač, ravnateljice AZOO, ravnateljice OŠ Grigora Viteza dr.sc. Vlatke Kovač kao predstavnice Grada Zagreba i predsjednika državnog povjerenstva, mr.sc. Tomislava Ogrinšaka.
Našu školu je predstavljao projekt: Vraćanje sjaja starim i odbačenim stvarima i povratak tradiciji, koji su izradile učenice PŠ Kruševo: Ella Anić 6. raz., Ivana Anić 7. raz., Lea Anić 8. raz. i Lana Greganić 8. raz. sa svojim mentoricama Dijanom Marić i Damirom Terze.
Učenice su predstavljale svoj projekt od 9,30 -9,55 sati pred prosudbenim povjerenstvom u sastavu Zdenke Novak i Dragane Rakonce. Prosudbeno povjerenstvo je izrazilo zadovoljstvo predstavljanjem projekta od strane učenica, izradom plakata, dokumentacijskom mapom i samom idejom projekta. Nisu krile svoje oduševljenje izradom tradicijskog nakita i ukrasnih predmeta, a u cilju očuvanja okoliša, stjecanja radnih vještina i pomoći potrebitima.
Mnogi od učeničkih projekata trajno su promijenili svoje društvene zajednice na bolje, potičući razvoj, organiziranost i povezanost u lokalnoj zajednici i šire te su zaželjele učenicama da svoj projekt nastave i dalje proširivati.Nazvale su ga „projektom sa puno potencijala“.
Čestitamo našim učenicama na izvrsnom predstavljanju projekta!