Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019 2. polugodište |
OŠ OBROVAC |
PŠ KRUŠEVO |
PŠ KARIN |
PŠ ŽEGAR |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dragi učitelji trećih razreda,
U prilogu vam šaljem pjesmu “ Najljepši planet na svijetu” koju sam sama napisala i aktivnosti za istu. Nadam se da će vam se pjesma svidjeti i da ćete je rado zapjevati.
Planirane aktivnosti
1. Aktivnost – PJEVANJE
Sat započinjemo vođenim razgovorom o važnosti očuvanja planete Zemlja (Dan planete Zemlja- što je I kojeg se datuma obilježava, zašto se obilježava Dan planeta Zemlje, s kojom namjerom se obilježava taj dan, što mi možemo učiniti da pomognemo Zemlji?).
Potom učenici uče pjevati pjesmu “ Najljepši planet na svijetu” po sluhu tehnikom oponašanja. Neka učenici pjevaju pjesmu lagano kucajući olovkom ili prstima po klupi (obratimo pozornost na tešku i laku dobu).
2. Aktivnost – PJEVANJE I SVIRANJE
Kada učenici nauče dobro pjevati pjesmu, možemo je pjevati mijenjajuči jačinu i brzinu izvedbe: glasno-tiho, brzo-sporo, postupno ubrzavajući, postupno usporavajući. Izvedbu pjesme obogaćujemo tjeloglazbom ( pjevajmo- oponašamo držanje mikrofona u ruci; svirajmo- oponašamo sviranje glasovira, gitare ili bubnjeva; plešemo- zaplešemo uz pokret) ili zvukom ritmičkih glazba (trokutić I štapići).
Podijelimo učenike u dvije skupine:
Prva skupina svira prvu dobu trokutićem
Druga skupina svira sve tri dobe štapićima naglašavajući prvu dobu
Učenicima obratimo pozornost na dva takta koja nisu u trodobnoj mjeri – sviraju samo štapići
3. Aktivnost – SLUŠANJE
Prvo slušanje: Razgovor o tekstu pjesme. Što nam pjesma poručuje?
Drugo slušanje: Učenici prepoznaju koji glasovi izvode pjesmu (solist - jedan pjevački glas, dječji zbor), određuju tempo izvedbe (brz, spor, umjeren, promjenjiv) i ugođaj pjesme (veseli, plesni).
Treće slušanje: Učenike formiramo u krug, držeći se za ruke, pjesmu prate koračajući (prateći glazbeni puls), širokim pokretima rukama lijevo-desno pokazuju da su zapazili promjenu izvođaća (dječji zbor).