Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019 2. polugodište |
OŠ OBROVAC |
PŠ KRUŠEVO |
PŠ KARIN |
PŠ ŽEGAR |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Drage kolegice i kolege, proljeće nam je pokucalo na vrata, a ja Vam šaljem pjesmu koju sam napisala. Nadam se da ćete je naučit pjevati i radovati se proljeću.
Vjerujem da će ovi vedri stihovi izmamiti osmjeh na lica Vaših učenika i stvoriti jednu vedru i veselu radnu atmosferu u svakom razredu.
Uživajte u nadolazećim danima.
Uvodni dio (opis aktivnosti):
U uvodnom dijelu vođenim razgovorom započinjemo priču o proljeću ( kakvo proljeće priželjkuju, što sve mogu napraviti od cvijeća, koje aktivnosti najviše vole raditi u proljeće itd.) – istaknemo ugođaj pjesme.
Pjesmicu učenici usvajaju po sluhu tehnikom oponašanja. Ponavljaju izvedbu pjesme uz pljeskanje, tapšanje koljena, pucketajući prstima. Kada su učenici sigurni u pjevanju, pjesmu prate sviranjem četvrtinki štapićima ili tjeloglazbom (istaknuti pravilnu izvedbu teških i lakih doba).
Objasnimo da se dio pjesme ponavlja i da ga možemo napisati drugačije - :II . Pjevajući i kucajući dobe učenici će u notnom zapisu uočiti pauze ili stanke u trajanju od jedne dobe. Usporedimo trajanje četvrtinke i četvrtinske pauze. Kad su sigurni u izvedbu, na mjestima četvrtinske pauze neka odsviraju uz pjevanje, četvrtinku, na dostupnim glazbalima. Dio koji se ponavlja možemo pjevati različitom brzinom ili jačinom (tempo i dinamika).
Pjesmicu učenici mogu izvoditi podijeljeni u skupine. Svaku skupinu imenujemo jednim slovom abecede. Dok prva skupina (A) pjeva 1. dio pjesme, druga ju skupina ( B) prati dostupnim ritmičkim glazbalima i obrnuto. Jedna skupina pjeva pjesmicu dok druga, samostalno, osmišljava pokret.
Kada su učenici dovoljno uvježbani pojedinac neka ostalim učenicima otkuca ritam odabranog takta, dok ostali mogu ponoviti i otkriti koji su ritam ili stih pjesme prepoznali.
Završni dio (opis aktivnosti)
Vrednovanje (s naglaskom na samovrednovanje)
N a kraju obrade sata učenicima podijelimo listiće s pitanjima: 1. na nastavi glazbene kulture najviše mi se svidjelo….2. na nastavi glazbene kulture najteže mi je bilo….3. na nastavi glazbene kulture zalagao/ zalagala sam se : a.) najviše što mogu ,b.)samo kad sam bio/bila dobro raspoložena, c.) najmanje što sam mogao/mogla…4. na nastavu sam donosio/donosila zadani pribor: a.) uvijek, b.) ponekad, c.) rijetko, d.) nikad….5. učenici ocjenjuju svoje ukupno zalaganje na nastavi glazbene kulture ocjenom: a.) odličan, b.) vrlo dobar, c.) dobar d.) dovoljan.
Učenici unutar skupine postavljaju kriterije vrednovanja. Grupe vrednuju sve, jedna drugu i to samo jednom ocjenom ili papirićem s bodovima.
Konačna ocjena ne mora biti aritmetička sredina svih ocjena. Učenikov uspjeh iz predmeta glazbena kultura najviše ovisi o njegovom zalaganju u glazbenim aktivnostima (pjevanje, sviranje, glazbena pismenost, slušanje i upoznavanje glazbe), ponašanju te odnosu prema radu. Svi ovi elementi određuju uspješnost realizacije odgojno-obrazovnih ciljeva nastave glazbene kulture.
Adela Novkovković