Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019 2. polugodište |
OŠ OBROVAC |
PŠ KRUŠEVO |
PŠ KARIN |
PŠ ŽEGAR |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
„Kolegijalno opažanje nastave oblik je međusobne podrške koji se pokazuju djelotvornim za unapređivanje kvalitete nastavnog procesa“.
Da ova rečenica nije samo obična definicija pokazalo se u praksi kada je u razrednoj nastavi došlo do korelacije između Informatike (prof. Miljenko Borojević) i sata Prirode (učiteljica Marijana Pejčinović) upravo zahvaljujući kolegijalnom opažanju.
Praktična provedba sastojala se od tri faze:
1.pripremni dogovor
2.proces opažanja
3.razgovor nakon opažanja
Uključeni profesori imali su ulogu opažanog i opažača.
Opažajući svoje učenike na satu informatike ostala sam ugodno iznenađena njihovom informatičkom pismenošću te sam to znanje odlučila iskoristiti na satu prirode kako bi nastavni proces učinila zanimljivim i uzbudljivim.
U tom periodu smo se spremali na jednodnevni izlet u NP Krka. Učenicima sam dala zadatak da istraže sljedeća područja:
1.Biljni i životinjski svijet
2.Hidoelektrana Jaruga
3.Slapovi i Bobodolsko jezero
4.Kulturno – povijesne znamenitosti u NP Krka
Skidala se prašina sa Enciklopedija iz knjižnice, pretraživao se Internet, preuzimale su se fotografije…a zatim su se prikupljeni podaci primjenjivali u power point prezentaciji koristeći animacije, dijaprojekcije i ostala stečena informatička znanja.
Na kraju procesa učenici su imali zadatak prezentirati prikupljene podatke o NP Krka, nakon čega je uslijedilo vrednovanje za i kao učenje ali i formativno. Od učiteljice čista 5.
Oduševljenju i sreći nije bilo kraja u što ćete se uvjeriti kada u foto-galeriji ugledate njihove široke osmijehe dok prezentiraju prikupljene informacije.
I na kraju ove objave želim napomenuti da je unutar našeg obrazovanja izuzetno važno razvijati valjane metode vrednovanja, praćenja i unapređivanja nastave koje mogu biti podrška učiteljima u njihovim nastajanjima da se usavršavaju i razvijaju vlastite učiteljske kompetencije.
Učiteljica: Marijana Pejčinović